Cadeautjes, Cadeautjes, CADEAUTJES! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Debbie Elden - WaarBenJij.nu Cadeautjes, Cadeautjes, CADEAUTJES! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Debbie Elden - WaarBenJij.nu

Cadeautjes, Cadeautjes, CADEAUTJES!

Door: Debbie van Elden

Blijf op de hoogte en volg Debbie

08 Januari 2015 | Nederland, Leeuwarden

Eigenlijk zou je vaker voor een lange tijd weg moeten gaan. De cadeautjes die je krijgt, de etentjes die er worden gepland (helaas wel door mezelf) en de afscheidsdrankjes maken het allemaal nog spannender.
Het eerste afscheidsfeestje was met de vrienden groep, een warme chocomel met Baileys, 70 euro aan boekenbonnen, een geweldige avond en een ontzettend lief notitieboekje met van iedereen een liefdevol verhaal verder was dat officieel mijn eerste afscheid. Natuurlijk zag ik ze gewoon met oud en nieuw weer en was dat het ''echte'' afscheid.
Mijn tweede afscheid was met mijn werk. Eigenlijk was het een afscheid omdat na drie jaar mijn contract niet meer wordt verlengt, maar goed één pot nat.
Het laatste etentje was met mijn lieve familie en schoonfamilie. Een etentje waar ik me extra op had verheugd want we zouden lekker tappas gaan eten bij La Cubanita! Maar helaas het eten viel verschrikkelijk tegen! Eerst liep het al mis omdat we volgens hen niet gereserveerd, we mochten niet kiezen van de kaart (we kregen een arrangement deluxe...), daarna vergat ze de een paar gerechten en kregen we kipnuggets met honingsaus. Mhhh, geen aanrader dus. Gelukkig heb ik een liefdevolle familie waarbij het niet uitmaakt waar we eten, het is altijd gezellig. Van mijn schoonouders kreeg ik een prachtig theepakket met heerlijke bonbons (die heb ik uiteraard al even geproefd, allemaal of de ene lekkerder was dan de ander) en natuurlijk thee.
En dan nog mijn afscheidscadeau van mijn lieve studiegroepje. Gisteren was mijn laatste dag op school en ik kreeg van mijn studiegenootjes een hollandspakket. Dropjes, stroopwafels, genoeg tissues om te huilen als ik heimwee krijg, pim pam pet en een fotolijstje met een foto van hun vieren uiteraard! Die gaat mee in de koffer.
Ik bof maar met zulke lieve vrienden en familieleden!
Maar de liefste blijft toch mijn vriendje! Nick en ik zijn morgen 4 jaar samen en normaal doen we elk jaar rond de 9e wat gezelligs. Helaas ga ik hem dit jaar vijf maanden ''verlaten'' (zoals Nick dat al een paar keer heeft benadrukt) en heb ik mijn ring naar de juwelier moeten brengen. Daarom heb ik van hem een prachtig kettinkje gekregen die ik nooit meer af ga doen!

Na al dit gewauwel over cadeautjes en de liefde voor mijn vrienden, familie en uiteraard mijn vriend, is het tijd voor het serieuzere werk.

Gisteren ben ik begonnen met het inpakken van mijn koffer. Op dit moment zit ik op 15.25 kilo en mag ik nog 4.75 kilo meenemen en nog handbagage. Helaas past er niks meer bij in de grote koffer dus ga ik de rest in mijn handbagage proberen te proppen. Nog wat kleding, een laptop, badtas en vast nog wel een paar dingen die ik op dit moment niet kan bedenken. En dan is het morgen alweer zover. Mijn hemel wat ging de tijd snel en wat is het snel 9 januari geworden. Zal de tijd in Ierland ook zo snel gaan? Aan de ene kant vind ik dat een heel prettig idee, maar aan de andere kant wil ik er ook lang genoeg van kunnen genieten. Vandaag ben ik nog snel naar de winkel gegaan voor stopcontact dingen en 16 paar sokken. De doucheartikelen aangevuld, dus ik ben ready to go!

Morgenmiddag om 13:10 uur vlieg ik samen met mijn huisgenootjes naar mijn nieuwe adres in Belfast. En ben ik ook alleen nog maar bereikbaar via Whats App.

Lieve mensen, tot over 5 maanden of later! Ik hou jullie op de hoogte via deze blog!

  • 08 Januari 2015 - 15:36

    Marloes:

    Tot over 5 maandjes zussie! (of misschien wel eerder ☺

  • 08 Januari 2015 - 18:55

    Ria:

    Lieve Debbie, ga vooral heel erg genieten van deze maanden. Wij gaan genieten van je verhalen! Voor je het weet ben je weer terug ;)

  • 09 Januari 2015 - 08:48

    Nel Posthumus:

    Debbie,wij wensen jou een hele mooie leerzame tijd in Belfast .
    Geniet van elk komt .Tot over 5maanden.Liefs Nel

  • 10 Januari 2015 - 09:25

    Ineke:

    Hee Deb,

    Goed aangekomen in deze stormachtige omstandigheden ? Wie weet komen we je nog eens bezoeken, we laten het wel weten hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Vanwege stage en studie voor vijf maanden naar Belfast! We gaan zien hoe het wordt en hoe ik weer terug kom na die vijf maanden.

Actief sinds 26 Dec. 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 6743

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 22 Mei 2015

Studeren en stage lopen in Belfast!

Landen bezocht: